martes, agosto 31

I SI PROVO DE FER …

sencera (els seus 21,097 quilòmetres) la Mitja Marató de Sabadell d’aquest proper diumenge ? (en lloc de fer, com pensava, només els 10 quilòmetres finals acompanyant -encara que és un dir lo de "acompanyant"- al Alberto). Penso que podria ser una bona “piedra de toque” per comprovar cóm estic realment de forces; en cas de fer-la sencera, encara em quedarien 21 dies (tres setmanes completes !) per recuperar-me de cara a la Marató de Berlín.
(qui m’havia de dir -i no fa pas gaire, i als meus 53 “tacos”- que algun dia arribaria a plantejar-me d'intentar de fer quelcom semblant...!).
No ho sé, m’ho pensaré d’aquí a diumenge i ho comentaré també amb l’Albert, a veure què en pensa i perquè m’aconselli. L’únic “però” que jo li veig, ara mateix, és que sembla que diumenge encara fotrà força calor, i a mi la calor em mata per córrer...
.

1 comentario:

  1. Ostres nano, a tu et cal ben poquet per anar-te animant!
    Planteja-t'ho amb calma, que la fita és Berlín. La resta és només una passa al camí.

    ResponderEliminar