martes, junio 21

AVUI, UN MIXTO ...

… però, com que no estem a Madrid, el meu “mixto” no ha estat un “biquini”, no; la sessió que he fet avui al club ha estat inèdita: mai fins avui, en tants anys que fa que hi vaig, ho havia fet: un mixte de bici i córrer, com fent una espécie de "mini duatló privée".
Tenia la intenció i la plena resolució “de fer bici, sí o sí”, encara que el cos el que em demanava, altra cop, era córrer. I la veritat és que amb la intenció de fer bici m’he assegut i he començat a pedalar; m’he programat 45 minuts, i amb una resistència considerable dels pedals; però quan ja portava 26:00 i 10 quilòmetres (havent cremat 206 calories) m’he baixat de la bici, he fet una “transició ràpida” fins a la cinta i, sense estirar ni res, he començat a córrer, ja directament a ritme de 5:00, per acabar corrent uns altres 5 quilòmetres en 24:45, fent el darrer mig quilòmetre final a 4:16; calories cremades ? més del doble que pedalant -445- fent la meitat de recorregut: si voleu cremar calories... correu ! (res de pedalar ni caminar...).

(C.Q.  857  92-468-389)

No hay comentarios:

Publicar un comentario