jueves, junio 9

JA TORNO A SER A CASA

Amb uns altres més de 650 quilòmetres de cotxe a sobre, ja torno a ser a Esplugues després de quatre dies “madrilenejant”...
Tot i que estava fet pols, ahir vaig tornar a anar a córrer pel Retiro, fent el mateix recorregut que dilluns, però en sentit invers (menys cansat, el que va reportar el poder fer-ho en gaire bé 10 minuts menys). Renoi... quina gentada -de tot tipus- que hi ha corrent pel Retiro !.
D’aquí a una estona tinc un sopar “amb els del cole”, el primer que no convoco jo després de gaire bé 7 anys... I és que vaig deixar la convocatòria del sopar de primavera-estiu “en stand by”, a veure si algú reaccionava... i finalment ho va fer la Gispi; i, pel que anuncia, hi ha alguna sorpresa. No m’hi podré quedar gaire estona perquè demà al matí a les 05,10 hem d’estar amb la Marta al aeroport perquè ens en anem fins dilluns a Palma, de mini-vacances; per tant, la Martona es queda de “reina i senyora” de la casa, amb tota la colla d’amics... que Déu ens agafi confessats !.
(C.Q.  811  86-451-360)

No hay comentarios:

Publicar un comentario