sábado, junio 25

FINALMENT, SET


Sí, perquè hem sortit massa d’hora (les set de la tarda) i encara fotia una calor considerable i el sol estava encara enlairat (i per aquest costat de la Carretera de les Aigües te’l trobes ben sovint). I, a sobre, m'he deixat a casa la viseraTribanda
M’he polit els 7 quilòmetres en poc més de 36:00 -contant la parada a la font a mig camí- mentre que la Marta i la Paloma han fet xino-xano els seus 6 quilòmetres caminant. La propera vegada, li demanaré a Marta que em porti, em deixi allà i jo faré tota la Carretera de les Aigües, de punta a punta i... allargant-m'ho fins a casa !  ja que un cop arribat “al merendero” de l’altra costat -des d'on sortim normalment, ja tot és baixada, forta baixada, fins a casa (li calculo uns 9+2,5 quilòmetres).

(C.Q.  869  94-468-401)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario