jueves, octubre 8

AQUEST COP, SÍ…

.
… aquest cop sí que m’he fet mal; ahir, en calent, no ho semblava tant, però aquest matí me’n he adonat de que m’he fet mal al peu.
Fins al vespre, el que tenia inflat era el turmell esquerra (“rascada” apart); i alguna lleugera molèstia al peu sí que tenia ... però des d’aquest matí em fot molt mal el peu, el que em va quedar atrapat, esclafat, a sota de la moto.
Si fem apostes, jo aposto per una fissura a la part externa del peu, just a l’altra bada “del pont”, a l’alçada externa del final del metatarsià on es junta amb el cuboide (sic), encara que veient el dibuix, aposto més per una fissura (esperem que només fissura, o millor, un sol cop) al metatarsià. I en caure, també deuria girar malament el genoll i, com a conseqüència, s’ha despertat el dolor, que ves a saber tu què serà (continuant amb les apostes, jo aposto per una destensió del lligament extern... creuem els dits). Dimecres vinent, al matí, espero sortir-ne de dubtes de tot en la visita ja programada al “traumata”.
Si es que....
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario