viernes, octubre 16

CONVALESCÈNCIA TRANQUIL·LA A CASA ... (repòs)

.
Després del ensurt d'ahir, he passat la nit tranquil, sense dolor ni punxades (també és cert que vaig “xutat” de calmants, relaxants musculars i antiinflamatoris..). Estic fent bondat, perquè la cosa no vagi a pitjor. Però, té collons la cosa: estic en una etapa de la meva vida en la que, precissament, estic bebent aigua com mai (i no em refereixo a les curses o entrenaments, sinó en el dia a dia quan estic al despatx) ... i va i faig ara, justament ara, “arenilla”.
¡ hay que joderse !.
Febre no n'he tingut en cap moment des de ahir però el que sí vaig tenir va ser una “acollonidora” suor freda ahir a la matinada quan em va arrancar el dolor. Així que crec que, de moment... “prueba superada”; però les conseqüències de tot aquest enrenou són lo pitjor, ja que segons els experts, en cas de problemes de còlics:

-Fora el cafè (ja !, ho tenen clar... ).
-Fora els formatges (cap problema, puc prescindir d'ells...).
-Fora el tomàquet (gaire bé com lo del cafè; segur que aquesta recomanació no la va fer cap uròleg català perquè, prohibir el pa amb tomàquet, ... no te nom !).

Si em trobo bé -com espero- demà a matí m'aproparé amb cotxe fins a Bikila, que és la tenda d'esports d'on surt l'entrenament que tenía previst de la Human Race, per poder veure l'ambient que s'hi respira, ja que jo no el podré fer. Espero poder estar en forma per la cursa del proper dissabte pel recinte del Parc de la Ciutadella (dues voltes a un circuit de 5 quilòmetres). I diumenge m'aproparé fins a Sabadell per veure la Cursa del Club Natació, que tampoc no podré fer ( i per recollir la motxilla d'obsequi i fer l'esmorzar de germanor, que ja vaig pagar en el moment de la inscripció...).

Per sort, la cordura s'ha imposat i el “Comité Antiviolencia” de la RFEF ha prohibit el continuar emetent l'anunci del València CF en que animàven als seus seguidors a anar a Mestalla a veure el partit de demà contra el Barça (el primer cop que el vaig veure, vaig pensar que els “naranjitos chés" aquests s'havien tornat boixos...).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario