martes, octubre 20

CRÒNICA “EN CALENT” ...


... del concert del Elton John de fa una estona: Professional, però no càlid...
Inici amb puntualitat suïssa, a les nou en punt. Dues hores exactes de concert, d'una sola tirada; repertori per tots conegut (m'ha mancat “Cocodrile rock" com a “fi de festa”); ni un sol bis (tampoc la gent "s'hi ha matat" demanant-los...).
Alguns excessos en els accessoris al escenari... Molt bons els vídeos d'algunes de les cançons (Rocket man, Daniel i Candel in the wind...). Edad mitja del públic: altota, "dels meus" i més... encara que també molta gent jove, no coetània del Elton (suposo que la influència paterna, com ha estat en el cas de l'Andrea i la Marta, hi ha tingut molt a veure...).

En un altra ordre de coses... el peu em fot un mal HO RRO RÓS !!; demà passaré per la Teknon perquè hem facin unes radiografies, perquè no és gens normal el que em passa. Veig les estrelles quan camino...
.

1 comentario:

  1. Nosaltres erem a general dalt de tot i se sentia fatal, retombava tot. No em va agradar l'escena amb tanta tonteria i vaig acabar sentint-lo amb ulls tancats. Decepció.... El telonero Teddy Thompson molt bo, millor que Elton!

    ResponderEliminar