jueves, octubre 29

I DEMÀ ....



...Happy Day a Port Aventura !!!.
No és que em faci gaire il·lusió, ni en tingui gens de ganes, ni crec que sigui una bona idea el lloc, però... s'hi ha d'anar; és la sortida anual amb els companys del despatx “per fer pinya” (és per això que crec que la elecció no ha estat bona, perquè cadascú camparà per les seves i, “de fer pinya” poca cosa, ja veureu...).
Avui al matí he estat per Girona i per la tarda -ja a Barcelona- he batut el meu rècord absolut d'aguantar la xerrada d'un client, però no ha estat en plan ploraner -ell- sinó amb ganes i temps -ell- de xerrar; m'ha sorprès el cóm i el bé que he aguantat les gaire bé... quatre hores i mitja que m'ha tingut davant seu, assegut en un còmoda sofà, i sense que jo hagi dit més enllà que deu o dotze frases en tota l'estona (que aquest sí que és un altra rècord...). Tant a Girona com a Barna, he tancat bussines, el que ha compensat els rècords de la tarda.

Volia anar al Club a córrer una mica perquè demà, amb lo de Port Aventura, no podré sortir a córrer amb els companys... però he acabat arribant a casa prop de les deu i quart del vespre (perquè, abans, he tingut que passar per casa d'un familiar per resoldre un “problemilla doméstico”).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario