sábado, abril 24

AMB "NOCTURNIDAD Y ALEVOSÍA",,,


Doncs sí, aprofitant la nit, amb una descarada "nocturnitat i alevosia", he caigut en una "emboscada"... i el puto 5 m'ha enxampat. A falta de resultats oficials, crec que he parat el crono en 50'20''. Collons, després de tant de temps de no veure'l !.

La veritat és que no he anat bé ja des del principi; tant que, en acabar la primera de les dues voltes de 5 quilòmetres, he estat a punt de deixar-ho estar. Però, què coi, era la penúltima cursa abans de cloure la temporada (la meva) que serà a Cardedeu el 9 de maig i m'he dit: acabem-la!.

Només he trobat, abans de la sortida, a una de les "cobardes" (Maria José), però no anava amb la nostra samarreta ("... de noche, y de negro, pareceremos escarabajos", s'han dit amb la Montse). No las he vist en acabar.
Esperarè la sortida dels resultats per confirmar "la catàstrofe nocturna"...
.

2 comentarios:

  1. No està tant malament. Jo en les curses de tarda-nit vaig més lenta. Em va passar a Nassos. Pel mati tinc el cos més descansat.

    ResponderEliminar
  2. Nada Txabi, no te preocupes, estaba tán oscuro que no te vieron nadie...

    ResponderEliminar