miércoles, abril 28

VAL, SÍ, NO ANIREM A MADRID...


... però en Bojan, com jo havia predit amb la meva clarividència habitual, ha marcat !; val, sí, li han anul·lat -i no sé si del tot amb raó perquè la pilota jo crec que no li ha tocat a la ma d'en Touré, sinó al pit/panxa-... però ha marcat !; "lo Menut" no em falla mai... (el gol d'en Piquè, un golás... però en fora de joc clar per a mí).

I em reafirmo en el que deia de les samarretes abans d'anar-me'n cap al Estadi: ja de per sí, la samarreta blau-grana es "fosca", no destaca, no "llueix" a la graderia (i això que avui n'hi havien un munt, com mai jo no n'havia vist en més de 30 anys anant al Estadi)... però les que sí es veien avui -i molt destacades- eren les punyeteres samarretes "mango" i les "fosforitas" escampades aquí i allà per totes les graderies... Collons !.
Per cert... què hem de fer amb l'Slatan ?.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario