martes, abril 6

UN BON ANAGRAMA....


amb en M E S S I .ens en anem cap a . S E M I S
És o no és un anagrama perfecte ?
Brutal, senzillament brutal. Aquest nano els hi està creant seriosos problemes al lingüistes… han d’inventar cada dia nous i nous adjectius per intentar -només intentar- glosar en paraules el que fa partit rere partit.
Sé que ha de ser dur per ells el reconèixer-ho (als de "la caverna mediática", vull dir), però al menys no falten a la veritat, a la realitat aplastant:
AS: "Messi da miedo: no es de este mundo...".
MARCA: "El mundo a sus pies...".
M'ha fotut enlaire la meva previsió del 3-1 però.... a qui collons li importa això ara ?. Jo sempre podré dir: "aquell dia, jo hi era..."
Pel que fa al...
Objectiu: "Camino del Bernabéu",
avui he fet bondat; tot i que he arribat tard al Club, m'ha donat temps de poder fer mitja hora en bici (13 quilòmetres), una breu sèrie d'estiraments, una reconfortant dutxa... i per sortir corrent cap el Camp Nou per arribar a temps de veure el partit des del inici. Així que tinc per demà un bonus de 3,318 quilòmetres.... i ja només ens en queden 438,234 per arribar a Madrid !!!.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario