martes, abril 20

TOCA REMONTADA ÉPICA ...!

S’ha acabat el partit... amb aquest resultat tant “perillós”; el 3-1 final que ens ha fotut l’Inter ens obligará a un altra “nit màgica” al Estadi el proper dimecres. Un 2-0, fàcil -o no gaire complicat- d'assolir a casa, ens tindrà amb el cor (... i el cul) ben encongit fins al final del partit, perquè un gol a darrera hora dels milanesos, que deixi el resultat final en un 2-1, ens deixa fora... i volem anar a Madrid !.

(... del àrbitre, ni en parlem, qu m'escalfo !).

“Toca remontada” (Mundo Deportivo).
Jose Mourinho se acerca al Bernabéu” (As)
El Inter aleja al Barça de la final del Bernabéu” (Marca)
El Inter y el árbitro derrotan al Barça” (Sport).
Tot i aixó, l'Objectiu "Camino del Bernabéu" segueix igual: continuem a 318,5 quilòmetres després dels 10 de la Cursa dels Bombers. I encara queden 31 dies...
Pel que fa a la meva cama esquerra, "todo sigue igual": el isquitibial continua donant-me guerra, així que el que he fet ha estat un quilometret xino-xano a la cinta, només per "desentumecer" la musculatura -inactiva des de diumenge- i una llarga sessió d'estiraments. El genoll tan sols em fa mal ("em falla") segons els gest de gir que faig: no em molesta ni per córrer ni per caminar. Veurem en què acaba tot...
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario