lunes, abril 12

EM VAIG "COLAR"...

.
... perquè, avui sí, el compte enrere peNegritar la Cursa dels Bombers és de....

Avui, al Club... m'han tallat el rotllo. He començat fent 5 quilòmetres en bici, a bon ritme, amb la intenció de fer-ne després 5 més corrent en cinta. I aquesta era la intenció... però no ha estat possible, perquè he començat fent una mini-sèrie de 500 metres a velocitat 13 (4'36''), 500 més a 11, 500 més altra cop a 13, uns altres 500 a 11, i -quan començava la tercera de les sèries a 13- ... pata-pam ! se n'ha anat una fase del corrent elèctric de la sala... i les cintes s'han parat de cop (m'ha anat de ben poc que no em foto una bona nata contra el tablier de control de la cinta). I, mentre que en Pau ho intentava arreglar, ha anat passant el temps i, com deia “se m'ha tallat el rotllo” i me'n he anat a fer els estiraments pertinents i les sèries d'abdominals.

Operació: “Camino del Bernabéu”
Afegim els 7 quilòmetres d'avui... i ja estem a només 346,5 quilòmetres de tornar al “santuario blanco”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario