jueves, abril 1

QUINA SETMANA…

.
Després d’estar gaire bé tota la setmana passada “sense fotre ni brot” (en que no vaig córrer ni un sol quilòmetre i només vaig fer dues tandes de 10 quilòmetres en bici), s’ha girat la truita en aquesta:
-vaig sortir a córrer diumenge (5,4 quilòmetres corrent per la Diagonal),
-vaig fer la sèrie de 5 quilòmetres a 4’36’’ dimarts,
-dimarts em vaig fer els 20 quilòmetres en bici,
-ahir dimecres vaig “trotar” 3 quilometres...
-... i ara vinc de fer uns altres 10 quilòmetres en bici.
Pleno: 5 de 5 !.
Per intentar completar una setmana del més esportiva, m’emporto “els estris de córrer” a la maleta per les “mini-vacances” que farem amb la Marta a una masia del segle XII de La Canonja (Tarragona) reconvertida en hotel de luxe (“La Boella”) que es troba al ben mig d’una finca de 110 hectàrees d’oliveres i jardins ( http://www.laboella.com/ ).


Objectiu: “Camino del Bernabéu”
Com que han estat 10 els quilòmetres en bici d’avui, acabo el dia amb un bonus de 3,957 quilòmetres a favor. Només 489,962 quilòmetres ens separen del objectiu.

Per cert, s’ha acabat el quart partit de la sèrie Barça-Madrid de basquet: hem guanyat altra cop a Vistalegre (78-84) i no necessitarem del cinquè partit al Palau.

Ens en anem a París a jugar, i guanyar, la Final Four !!!
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario