sábado, enero 8

JA SOC EN “JACK SPARROW RUNNER”…


… perquè avui, després de gaire bé quatre anys de resistir-me’n, he sucumbit i m’he comprat uns pantalons “piratas” per córrer. Com que era només " per provar a veure què tal ", m’he comprat els més senzills de Kalenji (“los inventos, con gaseosa o por lo menos, baratitos...”). I fa una estona, cap a les vuit del vespre, he sortir a estrenar-los. Resum? jo crec que pel ple hivern, o per un dia amb molt de fred (potser a la Mitja de Granollers d’aquí a menys d'un mes) poden anar bé, perquè conserven bé l’escalfor de la musculatura de les cuixes; però aquest vespre, que no feia gens de fred, he notat massa escalfor o al menys una escalfor desacostumada. No sé, aniré provant-los. També m’he comprat, però aquest dels bons, uns altres culottes negres.
Per cert, tercer dia seguit de sortir a córrer amb les Brooks i tercer dia fent-ho amb un diferent tipus de mitjons; conclusió ? com acostuma a passar sovint, els més senzills de tots -els bàsics de Kalenji- són els que m’han anat millor (...molt més que els Run 800 i Run 900).
El recorregut d’aquest vespre: 4 quilòmetres exigents pels voltants de casa, a força bon ritme i amb bons desnivells, que ja em va bé per reforçar cames; per cert, quina merda -amb majúscules hauria d’anar- la samarreta de finisher (però pagada, que no regalada) de la Marató de Donosti !.

(C.C.  80 )
.

1 comentario:

  1. Ostres, jo també he començat l'any fent de corsari amb la mateixa tònica que tu. Invent, comencem pels senzills, Decathlon, Kalenji ...

    Les meves velles Brooks estan a punt de retirada (unes Infiniti 2) que les pobretes acumulen ja mooolts quilòmetres. Però no repetiria, que m'ha costat molt adaptar-m'hi.

    Tic sorprès. Jo també he rondat sovint pel J'arribu de Cornellà.

    ResponderEliminar