viernes, enero 14

S’ACABA LA SETMANA ESPORTIVA…


... però la meva és l'esquerra.

… amb una bona correguda, perquè he recuperat l’hàbit d’anar al club els divendres a córrer amb els companys (avui l'Albert, en Xavi, en Per i en Ramón) i he fet el recorregut Can Mèlich – Font del Cervantes i tornar; bé, en arribar a la font tenia la intenció de continuar fins a la Creu de Pedralbes, però abans d’arribar a la cruïlla del Àrea Verda he notat una “punxadeta” al bessó de la cama esquerra i amb en Ramón -que anava amb mi- hem decidit girar cua i tornar per on havíem vingut; total: uns 8,5 quilòmetres (i, de la “punxadeta”, ni rastre).
Aquesta setmana, no em puc queixar de cóm m’he portat. Però, això sí, l’esquena m’està donant molt pel sac; no tant l’esquena com la ciàtica, a la part esquerra, que em deixa “enrampada” la cama fins el genoll; per tant, hauré de retornar al meu cocktail explosiu, però miraculós del “ Myolastan-Normulen-Estomil ”... i reposar fins dilluns.

(C.C.  109,5  )
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario