miércoles, enero 19

PERILLA “LA DE SANT ANTONI”…


Està clar que si diumenge em trobo com ara mateix, de córrer per tercer cop la Cursa de Sant Antoni (tradicionalment, “el tret de sortida” de la temporada) nasti de plasti.

Avui, per sort, la cama ja no em fa mal, no em molesta... però tinc la natja esquerra total i constantment adolorida; cóm us explicaria jo la molèstia que sento ?; ja sé:
- sabeu quan us foten, al cul, una injecció intramuscular i la bandarra de l’infermera us xuta el líquid ràpid i d’una sola tirada, xaf ! tot a dins de cop ?
doncs durant tot el dia estic tenint aquesta mateixa sensació de dolor: la del líquid entrant a tota pastilla a la natja; la diferència està en que, quan et posen l’injecció d’aquesta manera, el dolor et dura uns pocs minutets i se'n va; en canvi, jo l’estic tenint tot el dia. Però al menys ha desaparegut el dolor, les rampes i el formigueix a la cama. 

Continuarem amb els antiinflamatoris, què hi farem !. Quina putada !.
.

1 comentario:

  1. Això de que la teva Martona t'hagi fet els vint-i-ú t'està afectant! Has anat al metge? Jo no em fotria els teus "cocktails" sense que algú et veiés.

    Ànims i que et milloris, sinó per Sant Antoni, per Granollers. Si vols pots fer el quart de mitja (5k) amb mi.

    ResponderEliminar