lunes, mayo 10

AHIR 10...

.
... i avui, fent el que en Pau en diu “recuperació activa” post dia de cursa, he fet uns altres 5 quilòmetres a la cinta, i a bon ritme per cert: a 11, 11, 11, 13 i 13. I he acabat bé, xop, però bé. Mai ho havia fet; sempre em limitava a fer bici (10-15 quilòmetres) i a ritme suau, però córrer el dia següent d'una cursa, no. I després d'aquests cinc quilòmetres a la cinta he fet una llarga, i necessària, sessió d'estiraments i uns quants abdominals. I repeteixo, estic bé, força bé, gens adolorit ni engarrotat. Demà, dia de festa, m'anirà be la sessió de massatge a les cames amb la Lourdes per acabar de rematar-ho.
Aviam: si vull fer una “mitja marató berlinesa decent”, m'hauré de prendre les coses una mica més en serio. I això passa per córrer més, molta estona més i amb més continuïtat i més tenint en compte que, pel mig, estan les vacances d'agost. I m'haig d'acostumar -en cinta- a córrer a velocitat 13 durant molta més estona seguida: avui dos quilòmetres, uns altres dies tres... i així anar-ho mantenint i incrementant per acabar aconseguint que sigui aquesta (4:36) “la meva velocitat de creuer habituali poder apropar-me poc a poc als màgics 45 minuts en curses de 10 quilòmetres (la meva actual és de 12, a 5:00 el quilòmetre).
Aquesta és, des d'avui, la meva declaració d'intencions. A veure quant em dura !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario