sábado, mayo 29

CURIOSITATS...

.
El dia que jo vaig néixer, i per tal de poder-ho recordar com Déu mana, va prendre possessió com Alcalde de Barcelona en José María de Porcioles, el més controvertit Alcalde de la nostre ciutat de la era moderna, però pre-democràtica encara (àngel o dimoni segons a qui li preguntis...) i de la que ho va ser durant 16 anys, fins 1973.
Canviant de tema: Osti tu, quin mal rotllo...!. Recordeu que aquest passat dimecres us vaig dir que, a la pizzeria on vaig dinar, vaig coincidir amb uns quants jugadors del DKW Joventud ? doncs un d’ells, l’Antonio Bueno s’ha caigut (?) aquest matí des de la cuina del tercer pis de casa seva, a Madrid. Múltiples fractures a braços, cames, turmells, en el canell, i possiblement alguna vèrtebra “tocada”... apart de una petita hemorràgia interna que sembla que tenen controlada; però està conscient. Collons !.
Fora d’això, tot llest per la meva penitència de demà: La Cursa de El Corte Inglés, amb prop de 53.000 corredors !. S’espera un matí de sol i de calor, de mooolta calor. Doncs, que bé !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario