martes, mayo 4

I QUI HO HAVIA DE DESENCALLAR... ?

.
... doncs, LO MENUT !, qui si no ?. En un partit “embossat”, travessat, que s'anava posant molt coll amunt, amunt, amunt... ha tingut que aparèixer “lo menut”, buscant -com ningú més ho sap fer- una excel·lent diagonal d'en Dani Alves per fer el 2-1... i així poder començar a respirar. Després han vingut els d'en Pedro i d'en Messi, pel 4-1 final, mateix resultat que fa 3 dies (8 gols en dos partits... sí que ens afecta la pressió, sí; ja !). Per tant... pressió a tope pels “mesetarios”, que, depenent del que facin demà a Mallorca, poden veure's obligats a superar el seu primer match-ball aquest cap de setmana...

Com ja havia previst, per "culpa" del partit tant d'hora (les vuit del vespre), avui no he pogut sortir a córrer, ni anar pel club; recuperaré demà, per poder preparar bé la cursa de diumenge de Cardedeu (on, per cert, em vindrà a veure en Felip, que hi viu allà).

Des de que vaig decidir "me'n vaig a Berlín per la Marató", no paro de pensar en altra cosa; però en pensar-hi no n'hi ha prou: aquest cop haig de preparar la "meva" Mitja Marató berlinesa a consciència, planificar-la, entrenar, reforçar cames, abdominals... haig d'aprofitar Berlín per apropar-me al temps màgic de 1:45:00 (o sigui, baixar el meu millor temps en gaire bé 6 minuts !). El "problema" és que -sent la Marató al mes de setembre- tinc les vacances d'agost pel mig, el que no em permetrà mantenir un ritme constant d'entrenaments... però, quelcom haurem de fer, perquè,...
... la de Berlín, ha de ser “la meva Mitja Marató”.
..

4 comentarios:

  1. Txabi, visto como tienes el timing sería mejor pasar del Berlin y apuntarte al maraton completo de SS conmigo - así subiremos la edad media de la delegación CM a un nivel más respetable... y tendrás tiempo de prepararlo mejor dspués de las vacaciones de agosto.

    ResponderEliminar
  2. "MARATÓN" y "COMPLETO" son dos palabras que -juntas- no tienen cabida en mi léxico particular... pero se agradece la sugerencia; ¿ cuándo es SS, en noviembre... ?.Porque, si es así, igual también a SS voy y hago "mi" media...

    ResponderEliminar
  3. Txabi si no haguessis comptat els quilòmetres per arribar al Bernabeu "virtualment" potser seriem a la final de la champions!

    Va, sí, apuntat a Donosti, jo i la Carol també vindrem, us farem massatges, us animarem!!!

    ResponderEliminar
  4. Berlín no elimina Donosti.... però jo a Berlín hi vaig !.

    ResponderEliminar