jueves, mayo 20

TINC EL BESSÓ FET POLS…


El de l’esquerra, no, el de la dreta. El tinc dur com una pedra; no em molesta per caminar, però “me'l sento dur”. El que està és sobrecarregat del esforç de dilluns i dimecres; però... que s’acostumi ! perquè això de córrer un mínim de 3 cops per setmana d’aquí al setembre per la Mitja Marató de Berlín serà el més habitual, encara que -com deia ahir l’Albert- entrenar al mes d’agost és una bona putada... ja em veig, o corrent a les set del matí, o be pels vespres, en caure el sol (no suporto la calor, i menys corrent).
He muntat jo solet un moble d’Ikea, i sense problemes !. La veritat és que si segueixes pas a pas els dibuixets, no té pèrdua i tot encaixa a la perfecció. És un armari llibreria modulable per l’habitació de la Martona, ara que ja se li comencen a acumular els llibres de logopèdia i correlacionats de medicina... (està encantada amb la carrera, però se’n fa un tip d’estudiar, la veritat).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario