lunes, mayo 3

AIXÒ VA BÉ !

.
Divendres, sortida per la Carretera de les Aigües; dissabte, golejada al Vila-real; diumenge, quatre partides de soft-raquet amb en Roger, de bon matí (ell es va prendre per esmorzar "un rosco", per cert). I avui, 10 quilòmetres en bici i una bona sessió d’exercicis de reforçament de cames i de braços, amb els estiraments corresponents. I estic bé, força bé. Diumenge tinc cursa (Cardedeu) i demà no podré anar a fer res (Barça-Tenerife). I m’he apuntat a les "6 hores de pàdel" del dissabte dia 15, amb "botifarrada" inclosa (ja ni recordo el temps que fa que no jugo a pàdel...).
He començat a moure el tema Marató Berlin 2010; pel que sembla, han restringit les inscripcions a poder-ho fer només mitjançant agencies de viatges especialitzades i/o empreses col·laboradores amb la organització. Ho veurem amb en Marco, Jose i l’Alberto, hi ha temps.
Divendres vaig tancar la setmana (i el mes) de la millor manera: amb una comanda "de les treballades"... i avui he començat la setmana (plovent a brots i barrals per Capellades i Igualada) amb un bon "pelotazo" (que duia arrastrant i perseguint... des de desembre 2008; i és que "quien la sigue, la consigue" ! i si no, que li preguntin a la Marta...). Tal i com està el pati... que em duri la ratxa !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario