domingo, mayo 30

SEMBLA SER QUE, PER UN COP,...

.
... els homes del temps l'han encertat (maleïts siguin) : encara no és un quart de vuit, ja he esmorzat (les habituals torrades amb pernil, suc de taronja i el cafè -doble- amb llet, mel i cereals), estic escrivint des de la terrassa de casa i ja fot un sol espaterrant !. La temperatura és ja de 20 graus -a l'ombra- així que ni m'imagino el que pot ser cap allà les deu/quarts d'onze, quan estiguem fent la pujada cap el estadi. S'agrairà la samarreta “fresqueta”.

Em sento les cames "pesades", com adormides... (per altra banda, la sensació habitual pre-curses); espero que se'm despertin tot pujant Montjuic !.
.

3 comentarios:

  1. Doncs sí que ens hem conegut amb en Joan i la Ariadna, la seva dona! Ell m'ha reconegut per la samarreta de Can Mèlich i m'ha preguntat si era jo. Després he quedat amb ells a la cantonada d'Habitat on havia dit al Per de trobar-nos, però ell no t'ho ha dit a tu i ja havies marxat.

    No et dic resultats perquè escriuré entrada al bloc.

    ResponderEliminar
  2. Ep! Ostres llàstima que no hem coincidit tots plegats. A veure si en la propera ens ho muntem millor.

    ResponderEliminar